Wysyłka

Wysyłkę realizujemy na dwa sposoby sposoby.
firmą kurierską , lub transportem własnym.
Koszt przesyłki uzależniony jest od jej wagi i wymiarów i jest obliczany automatycznie.

NIE WYSYŁAMY towaru listami ekonomicznymi, gdyż wtedy nie mamy żadnego potwierdzenia nadania, będącego w razie niedostarczenia przesyłki podstawą jej reklamacji.


Uwaga!
Bardzo prosimy o sprawdzenie przy kurierze czy przesyłka nie została uszkodzona podczas transportu. W przypadku wystąpienia takiego uszkodzenia prosimy o spisanie protokołu szkody (taki protokół posiada przy sobie kurier). Jest on dla nas podstawą wniesienia reklamacji w firmie kurierskiej, a uszkodzony towar wymienimy na dobry najszybciej jak to będzie możliwe. Odebranie paczki jest równoznaczne z potwierdzeniem, iż dotarła ona nieuszkodzona. Szkody zgłaszane później (bez spisanego protokołu) nie będą uwzględnianie.


NASZ TRANSPORT
Ta forma wysyłki odnosi się głównie do transportu stołów bilardowych, stolików, stołów czyli elementów gabarytowych , których firma kurierska nie jest w stanie przewieźć. Koszt takiego transportu uzależniony jest od odległości nas dzielącej. Zapewniamy bardzo niskie ceny. W cenie transportu możliwy jest montaż u klienta.

ODBIÓR OSOBISTY
Istnieje również możliwość odbioru osobistego w naszym sklepie w Pawłowicach.

PROBLEM Z OTRZYMANIEM PRZESYŁKI
W razie nieotrzymania przesyłki prosimy o kontakt. Dołożymy wszelkich starań aby szybko sprawę wyjaśnić. Zaznaczamy jednak, że w przypadku przesyłki realizowanej Pocztą Polską, reklamacje możemy wnieść dopiero dwa tygodnie po dacie nadania.