Zwroty towaru
Fa-Bil: Polityka Zwrotów
W Fa-Bil dokładamy wszelkich starań, aby nasze stoły bilardowe spełniały najwyższe standardy jakości i Twoje oczekiwania. Z uwagi na charakter naszych produktów, które są w dużej mierze personalizowane i produkowane na indywidualne zamówienie, nasza polityka zwrotów jest dostosowana do tych specyficznych warunków.
Brak Ogólnego Prawa Zwrotu dla Produktów na Zamówienie:
Informujemy, że zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w przypadku towarów wykonanych na zamówienie klienta, według jego specyfikacji lub służących zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb, prawo do odstąpienia od umowy (zwrotu towaru) nie przysługuje. Nasze stoły bilardowe, z uwagi na szerokie możliwości konfiguracji (wybór rozmiaru, kolorystyki stołu i sukna, dodatkowych opcji), traktowane są jako produkty wytwarzane na Państwa specjalne zamówienie.
Co zrobić w przypadku problemów z zamówieniem?
Twoje zadowolenie jest dla nas priorytetem. Jeśli jednak po otrzymaniu zamówienia napotkasz na jakiekolwiek problemy, takie jak:
-
Wady fabryczne produktu,
-
Uszkodzenia powstałe podczas transportu,
-
Niezgodność dostarczonego stołu z zamówioną specyfikacją,
prosimy o natychmiastowy kontakt z nami. Każdy przypadek zostanie rozpatrzony indywidualnie i dołożymy wszelkich starań, aby znaleźć satysfakcjonujące rozwiązanie. Posiadamy 24-miesięczną gwarancję na nasze produkty oraz zapewniamy serwis pogwarancyjny.
Jak zgłosić problem?
Wszelkie uwagi, reklamacje lub pytania dotyczące zamówienia prosimy kierować na adres e-mail: [Wstaw Adres E-mail] lub telefonicznie pod numerem: [Wstaw Numer Telefonu].
Dziękujemy za zaufanie, jakim obdarzasz firmę Fa-Bil.
Adres do zwrotu:
Fa-Bil
Śląska 5
43-254 Krzyżowice
PL
Kontakt:
Nr telefonu: 502 449 904
E-mail: biuro@fa-bil.pl